2013. június 1., szombat

TOEFL-re készülve

Tovább fokozva az izgalmakat- legalábbis a magam részére-, tegnap módosítottam az időpontot, így a vizsga három hét múlva lesz Berlinben. Ha esetleg nem sikerülne, még mindig van lehetőségem újra megpróbálni, és a szükséges pontszámot elérni. De természetesen jobb szeretném első körben letudni. Ennek érdekében hű társammá váltak a TOEFL felkészítő könyvek, csináltam már egy próbatesztet (ami alapján él a remény), és a hivatalos oldalon az online tesztekhez is hozzáférést rendeltem. nem bízunk semmit a véletlenre ugyebár. Az elkövetkező 20 nap tehát semmi másról nem fog szólni, minta vizsgára készülésről. Számomra meglepő volt, hogy a legjobb eredményt a listening-nél értem el, a speaking is egész jól sikerült, viszont a reading kevésbé. Az első feladatom tehát most annak javítása (szókincsbővítés rulez), el sem tudom mondani, mennyi tudományos nyelvezetű magazin hever most körülöttem az asztalon.... Nem is szaporítom tovább a szót, van dolgom bőven...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése